UX/UI Sklepu internetowego producenta szczoteczek sonicznych klasy premium
Oravio to to polski producent wysokiej jakości szczoteczek sonicznych. Naszym zadaniem było zaprojektowanie łatwego w obsłudze interfejsu, eksponującego najważniejsze cechy produktu.
![](/_ipx/w_3072&f_png/img/content-images/case-oravio-img1.png)
O kliencie
Firma Oravio produkuje wysokiej klasy, stylowe i niezwykle eleganckie szczoteczeki soniczne, wykorzystywane do higieny jamy ustnej zarówno na co dzień, w podróży jak i podczas leczenia ortodontycznego. Dzięki dużemu zróżnicowaniu oferty, Oravio dociera do szerokiego grona odbiorców, dbając nie tylko o piekny uśmiech ale przede wszystkim o zdrowie swoich klientów.
Najważniejszymi cechami produktu są wykonanie z trwałych i bezpiecznych materiałów, wydajne czyszczenie, precyzja, funkcjonalność i styl.
![Webo image](/_ipx/w_3072&f_png/img/content-images/case-oravio-img2.png)
Wyzwanie i cele
Najważniejszym zadaniem zleconym przez naszego klienta było zaprojektowanie nowego sklepu internetowego. Całość interfejsu miała pasować do nowoczesnego charakteru marki i odzwierciedlać jej główne cechy. Przede wszystkim nowy sklep miał być łatwy w obsłudze dla użytkowników.
![](/_ipx/w_3072&f_png/img/content-images/case-oravio-img3.png)
Projekt
Podczas projektowania sklepu, szczególną uwagę zwróciliśmy na minimalizm, nowoczesność i detale szczoteczek. Dzięki połączeniu tych 3 cech stworzyliśmy niepowtarzalny interfejs, który w estetyczny i pasujący do marki sposób, eksponuje najważniejsze cechy produktu.
Kolorystyka:
![](/_ipx/w_3072&f_png/img/content-images/case-oravio-img4.png)
![](/_ipx/w_3072&f_png/img/content-images/case-oravio-img5.png)
![Webo image](/_ipx/w_3072&f_png/img/content-images/case-oravio-img6.png)
Realizacja
Prace nad projektem UX/UI rozpoczęliśmy od omówienia szczegółów oraz zapoznania się z koncepcją i założeniami klienta. Projektując sklep przeszliśmy przez następujące etapy:
Analiza otrzymanych informacji i założeń (zapoznanie się z wymogami projektu)
Opracowanie tablic inspiracji (tzw. moodboardów) (pasujących do koncepcji marki Oravio)
Zaprojektowanie strony głównej (na podstawie założeń projektowych i moodboardów)
Zaprojektowanie podstron sklepu (po zaakceptowaniu strony głównej przez klienta)
Podczas prac projektowych klient na bieżąco informowany był o postępach w realizacji oraz brał udział w konsultacjach. Takie podejście pozwoliło na dostarczenie projektu sklepu internetowego, spełniające oczekiwania firmy Oravio, w optymalnym czasie.
![](/_ipx/w_3072&f_png/img/content-images/case-oravio-img7.png)
Opinia klienta
“Webo pomogło nam w przelaniu naszych wizji sklepu internetowego na realny, dobrze odbierany przez klientów i przede wszystkim sprawnie działający sklep! Dziękujemy i polecamy Webo! : )
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Skontaktuj się z nami i rozpocznij współpracę